sobota, 15 września 2012

Ramka z Marcelkiem

Witajcie,

przypuszczam, że podobnie jak co najmniej kilka z nas, kupiłam w Ikei przestrzenną ramkę. Ramka przeleżała w szafie prawie rok i w końcu znalazł się w niej mój młodszy synek Marcelek.
Po prawej "ręcznie", a właściwie "maszynkowo" robiony przeze mnie kwiatek - z którego jestem ogromnie dumna :-)). Właściwie z tego kwiatka najbardziej (oczywiście poza Marcelkiem).  :-))

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:


Na tym zdjęciu ramka straciła z przestrzenności, bo rzucała ogromy cień :-))


A tu w warunkach domowych - tylko zdjęcie kiepściutkie, bo mam ciemne mieszkanie, którego nie umiem doświetlić.


17 komentarzy:

  1. Świetnie zagospodarowałaś przestrzeń ramki, a kwiatek rzeczywiście uroczy :) Pozdrawiam xoxox

    OdpowiedzUsuń
  2. stworzyłaś wspaniałą ozdobę, o kwiatku nie wspomnę - zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatek to rzeczywiście powód do dumy :) Całość jak zwykle jest powalająca - kompozycja, kolory i ta delikatność pomimo chłopięcego klimatu. Tylko Ty potrafisz ubrać synków w kwiatki i koronki tak, że i tak są męscy :)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko śliczne od synka( widzę,że lubi być karmiony- skąd ja to znam tylko obiekty karmienia u mnie się zmieniały...)po te wszystkie szczególiki piękne i wyszukane jakie tu zamieściłaś..I po co obrazami ściany zawieszać- przy takiej ramce?Cudo....
    P.S.Ramki z wiadomego sklepu mam ale prostokątne..Takich kwadratowych nie widziałam.Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatek cuuuudny!!!!!!! Piękna ramka, i te stonowane kolory!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kompozycja i taka bije z niej ciepla milosc-mimo tej stonowanej, chlodnej, delikatnej kolorystyki. Sliczna ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Synek przeuroczy:):) Przepiękna kompozycja, dopracowana w każdym szczególne, a kolorystyka i minimalizm Twojej pracy skradł mi serce, nie mówiąc już o małym przystojniaku ;-) A tak w ogóle to rewelacyjna pamiątka i ozdoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna! bardzo subtelna :) a synek przeuroczy, bardzo podoba mi się zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna praca! Słów mi brak, by opisać swój zachwyt :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci wyszła, do tego te śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna praca, bardzo chłopięca choć z kwiatami i koroneczkami (jak Ty to robisz?)ramki szczerze mówiąc jeszcze nie widziałam, więc pewnie niebawem się za nią rozejrzę, ale bardzo podobają mi się też te małe rameczki ze zdjęciem Marcelka i z rowerkiem, super są!!!
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kolorystyka, taka cała chłopięca, a jednocześnie taka ciepła. Podoba mi się baaardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowności tworzysz... każda praca jest taka wyjątkowa...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja mogłam takie cudowności u Ciebie przegapić? Ja bardzo lubię te ramy z Ikea, lecz podobnie jak u Ciebie, długo im przyjdzie czekać na wypełnienie. A w kuchni wisi (dużych) ram aż sześć, na razie wyłącznie z papierem w tle... :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie tu kilku słówek :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...