niedziela, 14 grudnia 2014

urodziny Kamilka

Hej,

niedawno Kamilek (mój starszy synek) obchodził 5 urodziny. Umiejętności skrapkowe nieco się przydały do przygotowania zastawy dla dzieci (przepraszam za jakość zdjęć):



Ozdobiłam butelki, kubeczki i pudełeczka na popcorn, a nawet podkładki przygotowałam samodzielnie: projekt w komputerze, wydruk i laminowanie :-))

A tutaj solenizant (to ten chłopczyk po środku) ze swoimi gośćmi:


i jeszcze młodszy brat - Marcelek, który się nie załapał na powyższe zdjęcie:


I filmik z ostatniego dla chętnych:


Pozdrawiam :-))



7 komentarzy:

  1. Aniu- jak powrót to w wielkim stylu : )) Piękne fotki i wąsy chłopaków- i na filmiku, i na fotkach.
    laminowane podkładki wykonane własnoręcznie ...Ach! Jęknęłam z zazdrości- serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, cudowne przyjęcie przygotowałaś! Uwielbiam takie spersonalizowane rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe urodzinki :)
    Wesołych Świąt.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wszystko oprawione, wspaniała impreza :) Wszystkiego dobrego w Nowym 2015 Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super urodzinki sprawiłaś synkowi, włożyłaś w to dużo serca

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo mojej uwadze umknął jeden post, piękne przyjęcie, podkładki wymiatają! a przystojni młodzieńcy wciąż rosną i rosną :) Dziękuję za odwiedziny, wszystkiego dobrego dla Ciebie. Jak uda Ci się skleić jakąś karteczkę, pochwal się :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie tu kilku słówek :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...